Servis a reklamace
Jako dovozce zajišťujeme kompletní servisní služby pro záruční i pozáruční opravy. Pokud máte jakýkoliv problém s některým z našich přístrojů značky Airbi, kontaktujte prosím před odesláním přístroje do servisu naši infolinku 544 214 627. V některých případech lze problém vyřešit i na dálku.
Reklamační a záruční podmínky
- Níže uvedené záruční podmínky jsou platné pouze pro produkty značky Airbi zakoupené kupujícím - spotřebitelem od prodávajícího - podnikatele a to pro vlastní potřebu spotřebitele, nikoliv pro jeho podníkání.
- Na zakoupené zboží poskytujeme záruku 24 měsíců (pokud není uvedeno jinak) ode dne uvedeném na daňovém dokladu.
- Záruka se vztahuje na vady výrobků bránící jeho řádnému užívání vzniklé chybným zpracováním nebo materiálem.
- Produkty značky Airbi jsou určeny pouze pro domácí použití, není-li v jejich návodu k použití uvedeno něco jiného.
- Zařízení musí být vždy užíváno v souladu s podmínkami uvedenými v návodu k obsluze a v souladu s technickými a bezpečnostními podmínkami.
- Reklamace může být uplatněna u prodávajícího, u kterého byl výrobek zakoupen nebo u autorizovaného servisu značky Airbi, pokud zákazník doloží originál či kopii dokladu o zakoupení produktu. V případě poškozeného, nečitelného či pozměněného dokladu, kupující ztrácí právo k reklamaci.
- Prodávající či autorizovaný servis, u něhož je reklamace uplatněna, není povinen přijmout do reklamačního řízení nekompletní výrobek, tj. výrobek bez všech součástí a příslušenství a z hygienických důvodů ani výrobek znečištěný.
- Kupující nemá nárok na vrácení částí výrobku, které byly v rámci reklamace vyměněny.
- Bude-li kupující reklamovaný výrobek k reklamaci či na opravu zasílat, doporučujeme zboží zaslat výhradně v kompletním originálním balení a nejlépe v pevné kartonové krabici, tak aby se předešlo poškození během přepravy.
- U oprávněných reklamací uplatněných v záruční době se zavazujeme bezplatně odstranit závady na produktech. Odstranění závady je dle typu produktu realizováno opravou, výměnou či výměnou vadného dílu.
- K reklamaci je nutné vždy doložit daňový doklad (nebo jeho kopii) a přesný popis závady reklamovaného zboží.
Záruka se nevztahuje na:
- Škodu způsobenou ohněm, nehodou, odcizením, zničením, opotřebením, zanedbáním péče, nesprávným užitím, úpravou nebo změnou technických parametrů, demontáží či opravou námi nepověřenou osobou.
- Baterie, obal, nebo jiné části opotřebené běžným užíváním.
V následujících případech si vyhrazujeme právo reklamaci zamítnout:
- Výrobek je k reklamaci zaslán nekompletní nebo bez popisu závady.
- Při testování se neprojevila uvedená závada a výrobek je shledán v dané věci funkčním.
- Uplynula již záruka na zboží.
- Závada byla způsobena zničením, opotřebením, zanedbáním péče, nesprávným užitím, úpravou nebo změnou technických parametrů, demontáží či opravou námi nepověřenou osobou.
Autorizovaný servis:
- Bibetus s.r.o. - Loosova 262/1, Brno 638 00
- Email: servis@bibetus.cz
- Tel.: 544 214 627
Při reklamaci je postup následující:
- Vyplňte a vytiskněte reklamační formulář (soubor je ve formátu PDF, k jeho prohlídnutí a vyplnění je třeba mít nainstalovaný Adobe Reader), který spolu s reklamovaným produktem zašlete či osobně doručte na naši adresu. Nemáte-li možnost tisku reklamačního formuláře či máte jiné technické problémy, pak k produktu přiložte průvodní dopis, kde uvedete co reklamujete, kontaktní adresu, telefonní kontakt a kopii dokladu o koupi.
- Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů.
Způsob doručení reklamace k nám
- Zboží zasílejte doporučeně (NE na dobírku) a pojištěné na naši adresu, jelikož neručíme za případnou ztrátu či poškození na cestě k nám.
- Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
- Zboží není možné zaslat nazpátek přes různá výdejní místa (např. Uloženka, Zásilkovna atd.)
- Náklady na zaslání reklamovaného výrobku je možné uplatnit pouze u prodejce, kde byl výrobek zakoupen.